Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Tillbaka till Aidensfield

2009-08-12 13:17 #0 av: [Norum]

Älskar denna serie som går på 4:an på vardagar.. Den speglar 60-talet och är helt underbar! Glad

Är det nån fler som tittar på den?

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-08-12 13:25 #1 av: dijete

Jag har sett några ströavsnitt, den är inte riktigt min smak. Men den är en fin serie så om man städar så står den gärna på Glad

Anmäl
2009-08-12 13:30 #2 av: [Norum]

Handlingen kanske inte lkigger på top precis haha

Men har du sett polisbilarna, ambulansen, kläderna och allt.. det är det som gör hela serien.

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-08-12 13:44 #3 av: dijete

Ja och det håller jag med dig om, det gör serien oerhört speciell.

Anmäl
2009-08-14 20:59 #4 av: [peter54]

Jag tittar ibland på den när jag är i dialysbehandling och jag tycker den är ganska bra, lite lagom, inte så våldsam, inget onödigt blodsplaschande.

Medarbetare på Reptiler iFokus

Anmäl
2009-08-14 21:38 #5 av: [Norum]

Härom dagen var det en brandbil som kom tutande.. det är så läckert! Tänk när polisbilarna sätter igång med sina sirener, Anglian bara hoppar runt på vägen i säkert hela 70 knyck.. helt underbart! Glad

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.