Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Project Runway

2009-09-12 12:24 #0 av: Caspia

Jag missade finalavsnittet i torsdags av Project Runway, den säsongen som trean repriserat på eftermiddagarna vid 17-tiden. Någon som vet vem som vann?

Anmäl
2009-09-12 12:55 #1 av: Strumpa

Ja, Chloé vann, Santino kom 3a. Minns inte den andra killens namn =) Daniel kanske?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Anmäl
2009-09-12 14:10 #2 av: Cessy

Missade också detGråter o jag sökte på nätet för jag hoppades ju kunna få se det avsnittet, men hittade inte det. Dock hittade jag att det blev som Strumpa säger att Cloé vann, Daniel kom tvåa o Santino blev 3:a. Innan sände ju tv3. avsnittet i repris nästa dag, men slutade med det i denna veckanSkrikandesHade ju så gärna velat se deras kollektionerGråter 

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2009-09-12 16:05 #3 av: Caspia

Tack för svaren!

Anmäl
2009-09-13 13:47 #4 av: dijete

Tycker Chloé var en otroligt värdig vinnare! Underbar kollektion hade hon..

Anmäl
2009-11-07 02:41 #5 av: Cessy

Ja nu är ju även snart säsong 3 färdig repriserad o på måndag är det ju final. Ser ju däremot ut som det kommer att sluta med att Jeffrey blir diskad. I alla fall såg det så ut idag.

Sedan börjar de ju direkt sända säsong 4 också *Jippy* så då har jag ju fått se alla säsongerna trots att jag först upptäckte serien när såsong 5 gick i våras, så jag tycker ju att det har varit mycket trevligt att de har reprissänt tidigare säsonger o att det har sänts i så hög hastighet (ett nytt avsnitt varje vardag) Fast det är tur att man kan spela in för annars hade det blivit många avsnitt som jag missat. Skall i alla fall bli spännande att se hur det går i Bryant Park på måndagSkrattande

Anmäl
2009-11-11 18:28 #6 av: elyse

Jag brukar titta när jag får tillfälle. Och undrar man något är wikipedia en alldeles ypperlig sida.

Anmäl
2009-11-27 12:45 #7 av: Cessy
  1. Idag - kl. 16.00 på TV3 - är det finalen på säsong 4 som visas.
  2. På måndag startar de reprisen av säsong 5 (den som gick i våras) mån-fre kl. 16.00 på TV3
  3. Söndagen den 6 december kl. 19.00 på TV3 börjar de visa den nya säsongen - säsong 6

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.