Annons:
Etikettunderhållningsprogram
Läst 1702 ggr
Loucar
8/29/09, 11:38 AM

Vem tror du att du är?

Nån som har koll på när detta intressanta program börjar sändas med nya avsnitt på SVT

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Annons:
Dojdan
8/29/09, 1:31 PM
#1

vilket program är det nu igen? Är det släktforskningen?


Loucar
8/29/09, 2:40 PM
#2

Jajamän

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

isa
9/1/09, 5:37 PM
#3

Ska det komma nya program igen på den svenska versionen? Det gick några i somras, alltså , fast det var den engelska versionen.

Jag tittar gärna på de nya svenska, vet ej dock när de kommer.

Loucar
9/1/09, 6:28 PM
#4

Jo det ska komma nya svenska program bla Claes Malmberg ser jättemkt fram emot dettaGlad.

Jag ser gärna fler av de engelska oxå.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

isa
9/6/09, 9:47 PM
#5

#4 Åh vad spännande! Glad

Loucar
12/1/09, 10:31 PM
#6

Nån som såg avsnittet med Pia Johansson igår suveränt program. Glad

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Annons:
isa
12/16/09, 4:22 PM
#7

#6 Jag såg det och alla därefter också, det var Claes Malmberg och Dogge. Mycket intressant alla tre. Lotta Ramel som var sist, var dock inte så intressant, eftersom hon verkade mest intresserad av alla slotten och inte släkten…….

Loucar
12/16/09, 4:25 PM
#8

kul hur man kan uppleva saker olika jag tyckte Lotta mer var ute efter en samhörighet med den familj hon aldrig fått träffa. Jag tycker alla program varit lika bra denna gång med på olika sätt.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

isa
12/21/09, 2:22 PM
#9

#Ja, det är kul och intressant med hur man kan uppleva saker och ting olika.Då kan man få ett annat perspektiv på saker, så nu när du nämner samhörighet, så kom jag på att det var trevligt när hon

( Lotta ) ville veta varifrån hon fått sitt stora djurintresse och det fick hon ju svar på.

Ikväll är det Ulf Adelsohn. Det ska bli intressant.

mvh isa

Loucar
12/21/09, 4:49 PM
#10

Tack Isa för att du påminnde mig jag är så inne i allt julstökande att jag hade glömt att det var detta program ikväll. Flört

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

isa
1/18/10, 9:52 PM
#11

#10 Tack själv för att du gav mig en blänkare om att det skulle komma nya avsnitt med svenska kändisar. Hoppas det kommer flera nya avsnitt. Programmet med Ulf Adelsohn var bra och intressant tycker jag.

Loucar
1/18/10, 9:56 PM
#12

Ja jag väntar också på att det blir en fortsättningGlad

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

isa
5/29/10, 5:57 PM
#13

Undrar om det kommer nån fortsättning i sommar?

Annons:
isa
7/10/10, 4:44 PM
#14

Tråkigt att de kör en repris av detta som startar nu på Måndag. Jag tycker de gott kunde komma med nya avsnitt.

Men för er som missat, kan ju kolla.

isa
9/14/10, 6:50 PM
#15

Ikväll börjar nya avsnitt med den engelska versionen. Med start i kväll kl.20.00 på tv1 får vi veta vad skådespelerskan Lisa Kudrow har för släktingar.Glad

LaSadie
10/18/10, 4:15 PM
#16

När kommer de nya avsnitten av den amerikanska versionen? Har väntat nu länge på att se resterande avsnitten. Finns inte ens på SVT play :(

isa
11/7/10, 3:51 PM
#17

#16 Det är den amerikanska/engelska versionen med nya avsnitt som har gått nu. Konstigt att man inte kan se dem på svtPlay.

På Tisdag börjar den svenska versionen igen, med nya personer. Med start med Christer Sjögrens släkt tv 1 kl. 20.00 Tisdag

LaSadie
11/7/10, 4:03 PM
#18

#17 det verkade som de hade en paus på några veckor. Sett de som går att se på SVT Play

LaSadie
11/7/10, 4:03 PM
#19

#17 det verkade som de hade en paus på några veckor. Sett de som går att se på SVT Play

Upp till toppen
Annons: