Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Övrigt om TV

treans nya design

2009-09-17 15:55 #0 av: mealily

Vet att den varit där ett tag, men måste bara höra vad ni tycker om den.
Treans nya design supersågas av mig.
Skrikiga färger, ingen känsla, allt känns väldigt.. blä. Någonting som någon slarvgjort i paint.
Saknar det där innan programmen då det liksom snurrade och det var massa vita streck.. hatade det då, men hellre det än att hela rutan blir en skrikrosa fyrkant som hålls så i alldeles för lång tid.

Vad tycker ni om den?

Anmäl
2009-09-17 19:45 #1 av: Sehvrin

Tycker inte om den, känns så gammeldags på nåt (dåligt) sätt. Pluss att deras nya logga syns mer än deras gamla under tiden programmen går.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Anmäl
2009-09-17 23:17 #2 av: elyse

Ja, jag tycker också att den känns gammalmodig, inte alls 2000-tal.

Anmäl
2009-09-17 23:19 #3 av: dijete

Såhär enkelt gör man den nya designen:  3

Anmäl
2009-09-18 00:26 #4 av: mealily

#1, ja usch och blä. Och när dom övergår till programmet efter reklamen, då det står ex "just nu - scrubs". det tar ju upp hela skärmen.
Inte ok.

#2, usch, riktig dålig stil av trean, eller vilka det nu är som bestämt det här..

#3, haha! Exakt :pp varför krångla till det liksom?

Anmäl
2009-09-18 15:12 #5 av: Vikke

Har inte sett det som är före programmet, dock tittar jag inte mycket på 3an.

Anmäl
2009-09-19 00:55 #6 av: Faidra

UschUschUsch enligt mig, vet inte riktigt varför men det känns bara felt och fult

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.