Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 2003 ggr
[Cute]
2009-11-19 01:58

Paradise Hotel?

Motivera gärna varför..?

Annons:
Link-
2009-11-19 02:05
#1

Jag följer det inte alls… Tittade lite när det gick på 4an för ett par år sen, och det gav väl inte direkt mersmak. Jobbigt program.

Taci
2009-11-19 14:43
#2

Ja, man märkte ju var TS stod i frågan, eller..? ;)

Jag följer det, jag är en sån som älskar meningslösa program som egentligen bara innehåller bråk o sex, o inget vettigt, haha! Väldigt lättroad person alltså ;P

[Cute]
2009-11-19 23:40
#3

#2 Vadå?

Pitepaerlan
2009-11-20 16:21
#4

Har inte TV6Skrikandes så jag kan inte se den.

Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

[Cute]
2009-11-20 19:08
#5

#4 Det visas även på tv6play.se ;)

Taci
2009-11-21 11:57
#6

#3, att du tycker det är ett billigt program? Eller?:)

Annons:
[Cute]
2009-11-22 00:25
#7

#6 Alla har rätt till en egen åsikt :)

Och ja jag tycker att det är ett billigt program, så därför tittar jag inte. Finns inte heller någon mening eller något intressant med det programmet.

Taci
2009-11-22 00:35
#8

#7, självklart, har jag sagt något annat?:P

Det var bara så uppenbart i svarsalternativen var du stod någonstans, därför skrev jag som jag gjorde :P

[Cute]
2009-11-22 02:57
#9

#8 Ja visst :) & å andra sidan så är det väl bättre att folk vet var man står i vissa frågor så blir det mer raka puckar ;)

Taci
2009-11-22 14:29
#10

#9, haha absolut! ;)

Moonchild89
2009-11-26 18:30
#11

Jävligt billigt program. I hate it! Det går ju inte ut på nåt särskilt bara handlar om en massa slampor rent ut sagt och deras vidriga players till killar. BILLIGT var ordet.

/Moonchild89 👻

Moa-16
2009-11-26 18:35
#12

Gud, vad det suger! Förstår inte hur någon människa kan sitta och titta på det!? Och sen tycka det är bra? Förstår inte poängen alls. Yes, billigt ;)Oskyldig

Taci
2009-11-26 20:48
#13

Haha, jag blir så full i skratt.. :P Det som förundrar mig är hur man kan tycka att något är så vidrigt o jävligt, men ändå vilja lägga ner tid på att sitta o skriva om det. Ni slösar ju lika mkt tid, som ni tycker att de som tittar på programmet gör ;)

Annons:
Moa-16
2009-11-26 21:49
#14

#13 O-o? Haha,du är rolig!

Taci
2009-11-26 22:18
#15

#14, jaså, på vilket sätt då?

Moa-16
2009-11-26 23:50
#16

#15 Ironi snälla du=/

Moa-16
2009-11-26 23:58
#17

#13 Hmm. Kanske ska svara riktigt ;) Klart man måste få säga vad man tycker. Om någon frågar & allt,hihi Tar väl max 1 min. Ett avsnitt är väl typ en tim? Men seriöst, jag tycker att det är helt värdelöst! Dom som är med vill ju inte ha något annat än uppmärksamhet..  Och visst det kan dom väl få. Om dom tycker det är så kul. skämma ut sig i Tv =) Och dom som tycker det är kul att titta. Gör det! Shit samma. Folk får pyssla med vad dom vill. Jag störs inte av det…

Taci
2009-11-27 02:21
#18

#17, haha, jag har inte sagt att man inte får säga vad man tycker :P Jag skrev bara att jag tyckte det var konstigt att man lägger ner tid på att diskutera något som man tycker är så värdelöst, o sedan säga att de som är med vill få uppmärksamhet. Du som skriver här nu vill ju också ha uppmärksamhet, eller hur? Fast på ett annat sätt.

Jag vill tillägga att svarsalternativen blir lite knasiga, vem har sagt att billigt inte kan vara bra? ;)

Moonchild89
2009-11-27 02:48
#19

#18 Varför kommentera hur folk här inne skriver eller uttrycker sig om saker och ting?, i detta fall Paradise Hotel. Alla tycker/tänker olika, det är inte obekant. Det verkar snarare vara du som vill ha en diskussion enbart om detta när du påpekar sådant som inte ens hör till ämnet. XD

Låt bara var och en få säga sitt så blir det inget bråk/tjafs. Blir så mycket trevligare då :) Det har varit aldeles för mycket missförstånd och tjafs överlag på de olika I fokus sidorna på senaste tiden, DET är något jag stör mig på. :/

/Moonchild89 👻

Moonchild89
2009-11-27 02:52
#20

Kom på en till sak; ska man inte få diskutera om krig tex (det är ju något man inte alls tycker om) Det man vanligtsvis väljer att diskutera om behöver inte alltid vara bra, det kan vara dåliga saker också. Det kan vara ett s.k "hett" diskusionsämne som för människors åsikter och tankar tillsammans :) Tummen upp tycker jag som gillar att diskutera allt mellan himmel och jord :D

/Moonchild89 👻

Annons:
Moa-16
2009-11-27 09:24
#21

#18 Tolka det så..

Taci
2009-11-27 12:11
#22

#20, tycker inte det är jämförbart med krig, men okej ^^ Krig är ett världsproblem, det är inte Paradise hotel iaf, haha!

Moonchild89
2009-11-27 14:26
#23

#22 Jaja, men du fattar vad jag menar ;) jag sa (och nu citerar jag)

"Det man vanligtsvis väljer att diskutera om behöver inte alltid vara bra, det kan vara dåliga saker också. Det kan vara ett s.k "hett" diskusionsämne" Du kan ju läsa lite noggrannare kanske :) Tog bara krig som ett exempel så att du skulle förstå, men det kanske du inte gjorde i alla fall… Aja shit the same :) nogdiskuterat om detta.

/Moonchild89 👻

Taci
2009-11-27 14:32
#24

#22, haha.. läsa lite noggrannare o att jag inte förstår? På vilket sätt beter jag mig som att jag inte förstår, o att jag inte läst vad du skrivit? Jag gav svar på ditt exempel, att jämföra det med krig. Det andra du skrev kommenterade jag inte ens, det betyder inte att jag inte fattar någonting :P

Moonchild89
2009-11-27 14:43
#25

#24 Men herregud, kan du inte bara sluta konfrontera allt jag säger. Jag skrev klart och tydligt att jag inte ville fortsätta denna diskusion, det blir bara värre då. Detta hör inte ens till diskusionsämnet "Paradise Hotel" som jag försökte göra klart från början. Dessutom blir det en himla dålig stämning här inne. Tyck vad du vill om jag har skrivit, skrev bara hur jag upplevde situationen. Är ganska ny här inne på TV iFokus och jag kan ju säga en sak, här blir jag inte länge.

/Moonchild89 👻

Taci
2009-11-27 14:55
#26

#25, men jisses, varför så upprörd?

Kan ju bara säga det att om du inte vill ha svar på det du skriver, o inte vill få någon varken feedback eller mothugg så har du valt fel ställe, för det här är ett forum där Alla får uttrycka sin åsikt, även jag.

Moonchild89
2009-11-27 15:03
#27

#26 Klart som f*n att man blir upprörd…Ingen vill väl att det ska vara ett himla dagis här inne där folk beter sig som barnungar och tjafsar om minsta lilla. Jag kan ju säga en sak. Jag tar mer än gärna emot feedback och mothugg som du så fint uttrycker det och du får uttrycka din åsikt, det får vi alla.

MEN! Du gör ingen glad av att rikta det du skriver till speciella personer, även de har sin åsikt om saken och det du skriver kommer knappast ändra deras uppfattning om saken. Det verkar ju snarare som att du vill göra folk här inne upprörda med dina åsikter. Tex det du skrev till Moa-16. Hon verkar inte särskilt glad i dig. Tänk på vad du skriver…

/Moonchild89 👻

Annons:
Moonchild89
2009-11-27 15:12
#28

Och en sak till, har du aldrig uttryckt ditt missnöje om saker och ting som är dåligt här i världen förr? Det har alla gjort mer eller mindre.Så då säger du ju emot dig själv…

liiite patetiskt att du klagar på andra i såna fall. Det är mer normalt att man klagar över det man inte tycker om, än sånt man gillar. Thats a fact.

OVER AND OUT.

/Moonchild89 👻

Moonchild89
2009-11-27 15:15
#29

Oups, det ska stå "Det är mer normalt att man diskuterar saker man inte tycker om, än sånt man gillar" :)

/Moonchild89 👻

Taci
2009-11-27 16:09
#30

#27, har jag någonsin påstått jag vill ändra någons uppfattning/åsikt? Det vill jag absolut inte, alla får tycka vad de vill, men DÅ DETTA ÄR ETT DISKUSSIONSFORUM så tycker jag man borde få diskutera, men inte enligt dig alltså:)

Haha, men herregud, jag blir helt paff, jag vill inte ens diskutera med dig, då det är du som tar detta till dagisnivå, så gör dig inte besväret att svara på detta inlägg, utan vi lämnar detta nu.

[Cute]
2009-11-27 16:28
#31

Hallå lägg ner..

Moa-16
2009-11-27 18:37
#32

Jag har lärt mig ignorera dom människor jag inte tål. Har blivit så otroligt kränkt på iFokus förrut,hihi hade alla sajter imot mig där ett tag ;) Tokiga människor finns det gott om på iFokus kan jag säga) Klart man ska få säga vad man tycker om (tex) ett program. Det är bra att ha en åsikt. Bara man låter andra människor ha sina egna. Inget att bry sig om.. Men bara man skiter i dom som hela tiden ska ha sista ordet. 'Dock' var det ju inte så farligt det här! Och klart man ska diskutera men på ett trevligt sätt. Kan man göra fast man har olika åsikterSkrattande Fast det här var ju inte mycket att snacka om,hehe. Men jag fatta inte alls #13 kommentar. Du fördummade dom som svarat tycker jag… Men shit samma!

Much ado about nothing….:weirdo:

Taci
2009-11-27 19:48
#33

#32, o du tyckte inte att du fördummade mig med allt det du skrev nu!? Herregud vilken dubbelmoral. Skriva att det är gott om tokiga människor, att man måste låta folk ha sina åsikter o ha sista ordet osv. Vilket jag förstår är menat till mig, o då kan jag bara säga att du inte förstått ett endaste ord av det jag skrivit.

Jag ville inte starta något bråk med det jag skrev, men som vanligt är det sån jäkla dagisnivå att ingen tål att bli emotsagd.

Moonchild89
2009-11-27 20:01
#34

#32 Håller med fullständigt!

/Moonchild89 👻

Annons:
Moa-16
2009-11-27 22:15
#35

#33 Nu tycker jag att du bevisar att bråk är vad du vill ha. Menar väl inte att du är tokig. Jag pratar om mer om egna erfarenheter här. Och folk kan vara så otroligt barnsliga. Att man nästan blir lite rädd:S Nu menar jag inte dig. Ta inte allt så personligt. Utan shit i det här nu.

Taci
2009-11-27 22:21
#36

#35, men när det är jag som är den enda som sagt emot folk i denna tråd, o det var mig du skrev till först så förstår jag inte varför du bara rent allmänt skriver ut att folk är barnsliga osv, om det inte alls inkluderar mig. Det har ju absolut ingenting med denna tråd att göra alls då:P

Och NEJ, jag vill inte ha bråk, o jag tycker inte det är bråk, man behöver inte göra smileys efter varje mening för att visa att man inte är förbannad o sitter o spyr galla? Jag tycker bara man kan diskutera utan att vara så känslig.

Hur som helst sätter vi punkt för detta nu tycker jag.

Moa-16
2009-11-27 22:39
#37

#36 Men du, ämnet kom ju upp. Barnsligt! Men jag pratade om, att man inte ska bry sig så mycket. Och för tusan jag är inte känslig ;)  Jag kan nästan bli lite 'förbannad', om man skriver lite 'seriöst' och skriver in en massa hahah, eller ':P'

Citerar:

Haha, jag blir så full i skratt.. :P Det som förundrar mig är hur man kan tycka att något är så vidrigt o jävligt, men ändå vilja lägga ner tid på att sitta o skriva om det. Ni slösar ju lika mkt tid, som ni tycker att de som tittar på programmet gör ;) Slut citerat!

Jag tycker att det var att dummförklarar dom som skrivit sin åsikt om programet! Då skriver jag det! Är det känsligt:S Säger bara vad jag tycker. Acceptera andra människors åsikter. I den här tråden skulle man väl skriva sin åsikt om pradise hotel? Det gjorde inte du.

Kan vi lämna det här nu,kanske!

Taci
2009-11-27 22:50
#38

#36, jag har inte ens läst vad du skrev, såg bara sista meningen. Är inte intresserad alls av att läsa vad du har att säga mer om detta.

O vad var det jag alldeles nyss skrev? Jo, att vi skulle sätta punkt för det, så varför kommer du då o gnäller på att vi ska lämna detta, du håller ju igång det hela ;)

NU sätter vi punkt.

Moa-16
2009-11-27 22:56
#39

#38 Gud vad du är barnslig nu! Vem tvingar dig att svara om du nu inte är intresserad av vad jag har att säga? Om du nu inte bryr dig alls? Jag tycker att man ska försöka ha lite respekt för varandra trots allt! Men för f*n, sätter min punkt där--->.

Strumpa
2009-11-28 20:50
#40

Det vore bra om vi håller oss till tråden nu, det vill säga att vi diskuterar Paradise Hotel. Taci och Moa-16, diskutera gärna med varandra men helst inte mer i denna tråd sålänge det inte handlar om ämnet.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

[Cute]
2009-11-28 21:26
#41

Tack :P

Annons:
Bella-R
2010-02-23 11:53
#42

Nä ser inte detta, har inte sett ett enda avsnitt.

Tycker dock att reklamen är ju smått komisk.. "du vet att du vill kolla" är det en tjej som viskar "förförande".

Haha visst är det väl reklamen till paradise hotel elr blandar jag ihop det me nåt annat program? :P

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Strumpa
2010-02-26 00:23
#43

#42 Ingen aning faktiskt, men det låter extremt töntigt Tungan ute

Dock har det ju slutat gå på tv och vinnarna är utsedda, och Stureplan är än en gång fyllt av "Paradise-kändisar" haha.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Upp till toppen
Annons: