Annons:
Etikettskådespelare-och-tv-personligheter
Läst 1965 ggr
Taci
12/20/09, 11:29 PM

RIP Brittany Murphy

Idag kom nyheten att skådisen Brittany Murphy avlidit, bara 32 år gammal. Mycket sorgligt, tycker jag. Har sett många av hennes filmer, o har alltid tyckt hon har verkat så glad o härlig!

Har ni sett många av hennes filmer? Vilken är er favorit?

LÄNK

Annons:
Dojdan
12/21/09, 12:26 PM
#1

Jag har sett några filmer med henne… gillar den när hon åker på smekmånad och allt går åt skogen.. Synd med en så ung människa, vet man varför hon fick hjärtstillestånd?


Taci
12/21/09, 12:54 PM
#2

Ja, Smekmånaden vet jag inte hur många gånger jag sett! :)

Vad jag förstod det så är det oklart varför hon fick det, det står att hon blev hittad bara med hjärtstillestånd. Det ska tydligen utredas.

Ja, jättesynd, 32 år är ju ingen ålder alls!

dijete
12/21/09, 1:53 PM
#3

Hon hade en massa spyor runt sig när dom hitta henne samt att hon hade ett stort rykte om missbruk runt sig.

RIP.

Taci
12/21/09, 3:34 PM
#4

#3, Vart står det? Har bara läst de första artiklarna nämligen :P

Dojdan
12/21/09, 7:41 PM
#5

Att det har med någon form av tabletter att göra är inte så svårt att räkna ut.


Taci
12/21/09, 11:55 PM
#6

Nja.. visst, om hon var missbrukare, men hjärtinfarkter osv kan vem som helst få utan att någonsin märkt något innan. Jag talar av erfarenhet, tyvärr..

Tycker det är dumt att ta ut något i förskott. Sedan spelar ju dödsorsaken mindre roll, jag tycker inte vi diskuterar det, utan bara minns henne! Jag tycker hon var en sjujäkla skådis!:)

Annons:
elyse
12/29/09, 10:00 PM
#7

Jag såg nånstans att hon led av anorexi, vilket påverkar hjärtat. Är man riktigt sjuk kan ett vanligt bad orsaka hjärtstillestånd.

Taci
12/29/09, 11:20 PM
#8

Ja, det är jättesorgligt. Någonstans läste jag att hon hade blåsljud på hjärtat. Men man läser ju så mkt också.

mallanz
1/1/10, 6:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag gjorde en minnesbild för henne. Hon var en av mina favoriter. Kommer alltid att minnas henne. Ska se hennes filmer igen för att hedra henne.

    xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

    Dojdan
    1/1/10, 5:58 PM
    #10

    Smekmånaden visas just nu på TV4:)


    Upp till toppen
    Annons: