Annons:
Etiketttävlingar-och-tv-galor
Läst 1671 ggr
Dojdan
2010-02-11 13:53

Melodifestivalens programledare

Vem är bäst av melodifestivalens tre programledare? Motivera gärna ditt svar :)


Annons:
Dojdan
2010-02-11 13:55
#1

Jag tycker att Christine är lika jobbig som vanligt och att Måns känns för påläst… Dolph får det bli för min del :)


Farwuq
2010-02-11 21:43
#2

Har det där redan börjat?! Förvånad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Stephanie
2010-02-11 23:37
#3

Saknade ett "vet ej/ville bara läsa tråden"-alternativ Tungan ute Jag har ingen aning om hur någon av dem är.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Dojdan
2010-02-12 00:38
#4

Oj Stephanie, glömde det :)


Brownie
2010-02-13 15:26
#5

Är inget fan av någon av dem,men det får bli Måns :P

Dojdan
2010-02-14 10:48
#6

Tyckte att både christine och måns var bättre igår!


Annons:
[peter54]
2010-02-14 12:39
#7

Jag gillar inte Dolph, men han gjorde riktigt bra ifrån sig i pausunderhållningen i första deltävlingen.

Under förra melodifestivalen, när Henrik Dorsin gjorde "Tingeling" med rysstema, tyckte jag att det var det bästa musikinslaget på hela festivalen. Kanske blir det likadant i år, att pausinslaget med Dolph blir det bästa, för inget bidrag har imponerat, alldeles för tamt.

Christine fattar tydligen inte att hon har ben som en stork - pinnar - och då passar det inte med korta ballongkjolar. Hon ser ut som en seriefigur.

Måns är ganska bra, rätt samlad och låter hyfsat vettig.

Bella-R
2010-02-21 01:55
#8

Tog Måns, men egentligen tycker jag ingen.

Dissar melo från och med detta år då Sverige har en alldeles underbar förmåga att ALLTID rösta vidare dom absolut sämsta bidragen som finns, och som sen skämmer ut Sverige i eurovision, vilket fler än jag verkar tycka eftersom Sverige alltid hamnar på botten och tvingas kvala i princip varje år för o sen skämma ut sig och hamna på botten igen. Att Sveriges befolkning aldrig lär sig? Pinsamt pinsamt.

Så nä, ingen mer svensk melodifestival för mig.

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Be-Bopz
2010-02-21 03:39
#9

Röstade alla faktist, det som har varit bäst innan är ju när Björn Gustafsson var med, han e la bra goer Kyss

Juvela
2010-02-21 12:22
#10

Förstår inte att dom har med Christine. Hon är inte rolig för fem öre, vilket hon försöker vara. Blir bara överspelat och tramsigt! Fick rysningar när jag såg det igår. :/

#1 håller med om att Måns känns för påläst.

Är det bara jag som upplever melodifestivalen lite föråldrar? Scenografin vid artistpraten innan uppträdandet känns som något från 80-talet, sex and the city-grejen är Inte alls aktuell. Millennium grejen var väl hyftast i tiden, men Ack så dåligt gjord.

Melodifestivalens projektledare borde få sig en kick i häcken!

HannaT
2010-02-22 21:50
#11

Måns är helt ok, men jag kan inte påstå att jag tycker någon av dem gör ett särskilt bra jobb. Det känns så platt och påläst. Obestämd

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

LinaK
2010-03-04 17:56
#12

Måns isåfall.

Christine tycker jag är hemskt, tyvärr Obestämd Överdriven, löjlig, fult minspel. Nej, dom kunde valt bättre programledare tycker jag.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Linnea
2010-03-05 10:06
#13

Har bojkottat detta de senaste åren. När de ändrade till flera deltävlingar tyckte jag att det blev too much. Vilken puckoidé. Har vi fått bättre bidrag iom detta? Nej. Högre tittarsiffror? Ja säkert eftesom dom frälsta måste sitta klistrade 4-5 ggr ist för en gång. Vad tänkte dom på? Tänkte dom alls?

Jag har endast sett korta snuttar de senaste åren och det klart bästa var när Björn Gustafsson sjöng om Carina Berg. Sjukt kul!

Christine Meltzer är ingen jag föredrar. Var inte Petra Mede programledare förra året? Etter värre.. Kristian Luuk var bra. Men upplägget med en massa deltävlingar håller mig borta från programmet och alla dessa fruktansvärda bidrag! Har vi inget bättre i det här landet? Vem väljer låtarna? Om de låtarna som tävlar låter så här hur dåliga är då inte dom som inte kom med??

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
[peter54]
2010-03-06 00:26
#14

#13 Deltävlingarna har förstås inget annat syfte än att tjäna som kassakossa, det drar in sjukt mycket mer pengar på det sättet.

Min favorit under de senaste åren är Henrik Dorsins ryska version av "Tingeling", visserligen pausunderhållning, men helt outstanding.

dijete
2010-03-06 21:38
#15

Hmm.. Jag tittar inte på Melodifestivalen längre, har växt ifrån det dvs. inte min musiksmak alls längre, tittade nog fram till jag var tio år. Men om jag ska säga såhär - en klassisk programledare är bra. Dom som har varit dom senaste åren har ingen varit bra när jag kollat fort (hämtat ostbågar och sen sprungit iväg igen!) Skrattande

Programledarna i Melodifestivalen är alltid så överflödiga.

dolfen
2010-04-09 21:39
#16

Röstade på Dolphen (förståss). Flört

Nusse123
2010-04-17 17:12
#17

Hmmm, gillar absolut inte Christine - hon är så jobbig, för mycket bara…

Dolph var ju liksom ingen programledare liksom utan mer en karaktär i en serie^^

Så det blev Måns alltså :P

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

 

 

 

Upp till toppen
Annons: