Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2103 ggr
Dojdan
2010-02-21 20:47

Blåsningen, nu och då?

Som de flesta av er säkert sett/hört är en ny säsong av Blåsningen igång med Renée Nyberg i täten. Några blåsningar, till exempel Ara Abrahamian, har varit riktigt bra. Men i det stora hela tycker jag att klassen på programmet var bättre förr.

Blåsningen med Peter Settman tycker jag absolut är den bästa genom tiderna! Ni kan se den här (den är i två delar):

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=FRJa8_wlhjo

Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=AW_hcR03ZA0

Vad tycker ni om Blåningen?


Annons:
DoD
2010-02-22 10:01
#1

Haha ja lite finuligare kanske de var förr men jag tycker de är frächare nu!

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

LinaK
2010-03-04 17:58
#2

Jag håller med om att det var bättre förr, nu tycker jag att det är lite konstiga saker dom sysslar med. Och allt är faktiskt inte så jätte roligt. Jag brukar ha lätt att skratta men nej, det mesta är bara konstigt Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[peter54]
2010-03-04 19:08
#3

Jag har aldrig sett något program, bara någon trailer nu och då. Jag gillar inte konceptet att lura folk så. Det kan faktiskt gå riktigt jäkla snett om de skulle ha otur.

dijete
2010-03-06 21:17
#4

Bättre förr absolut i all ära, vem kan slå Peter Settman? Skrattande

Strumpa
2010-03-08 23:47
#5

Jag tycker inte om Blåsningen, klarar inte av att titta ens, och absolut inte Peter Settman som programledare. Tur att alla tycker olika Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Dojdan
2010-03-09 10:09
#6

Peter settman har väl aldrig varit programledare? Det är när han blir blåst jag menade :)


Annons:
Strumpa
2010-03-09 11:17
#7

#6 Haha jasså! :D Så lite har jag kollat på programmet^^

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

dijete
2010-03-09 11:41
#8

Jag har för mig det, att han var det några gånger Förvånad

Dojdan
2010-03-09 11:43
#9

jasså??


dijete
2010-03-09 11:44
#10

För det fanns typ ett sånt här program för några år sedan kommer jag ihåg, haha eller något sånt. Jag tror ialla fall det Skrattande

Dojdan
2010-03-09 15:06
#11

Jaa.. men jag visste inte att han vart prograledare


[jakke94]
2010-03-14 15:11
#12

tycker det är roligt ibland, vissa är inte spec. roliga :D var inte så gammal när det gammla gick så har inget minne av dem :P

Tyckte det var kul när dem lurade johan glans :)

[SarahOhrn]
2010-03-16 00:52
#13

Jag tycker det är roligt då det egentligen inte är några elaka skämt och det är vänner till dem som driver också, och ser till att det passar personen, typ. Och dom driver inte med såna som inte kan ta lätt på det! :D Tycker det är fruktansvärt roligt, har dock aldrig sett det förut bara nu. Tittar varje vecka.

Men det är lite olika, vissa program är det riktigt tråkigt och andra är roliga. Jag gillade Bingo Rimér och Katrine Z…… va hon nu heter hehe, sen gillade jag hela prgrammet då Shirley Clamp var med bland annat, det programmet var alla så sjukt roliga! :D Bäst hittills den här säsongen hela klart… Tror det va då Nina Söderqvist var med också och någon mer. Såå sjukt roligt! När hon skulle va robot, ha ha ha! Och när Shirley skulle låtsas so att dom inte kört in i bilen, jag har det avsnittet kvar inspelat för det var så roligt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: