Annons:
Etikettbygg-och-inredningsprogram
Läst 1798 ggr
Dojdan
2010-03-04 19:22

Fuskbyggarna

Jag satt just och tittade på detta program via TV4play, och jag blev riktigt förbannad.. hur beter sig människor egentligen? Han som "byggde" verkade inte heller skämmas speciellt.. var de någon som tittade?


Annons:
dijete
2010-03-04 19:59
#1

Har sett trailern och jag säger bara vilka hemska människor det finns! Usch, usch, usch!

Linnea
2010-03-05 09:58
#2

Såg det på tv. Otroligt att man kan göra på det viset. Han borde skämmas. Det verkad nästan som att han inte förstod bättre men vem vet? Verkar konstigt att bolagsverket godkänner ett nutt företag med nästan samma namn strax efter att det förra konkat. Inget misstänkt alls nädå.. man behöver tydligen inget yrkesbevis eller nåt för att starta byggfima. Väldigt märkligt. Välkommen till Sverige..

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Halvdansken
2010-03-06 21:35
#3

Det är inte bara i Sverige, det har gått liknande program på dansk TV, och jag skulle tro att det finns problem i denna branschen överallt.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

guraknugen
2010-03-07 20:44
#4

OT: Ska bara testa lite här, inget att bry sig om.. Någon sa att det inte gick att svara på frågor här på TV om man använder webbläsaren Opera, men det verkar fungera för mig i alla fall…

Upp till toppen
Annons: