Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 1789 ggr
Dojdan
3/4/10, 7:24 PM

Sveriges värsta bilförare

Ikväll är det nypremiär för Sveriges värsta bilförare på TV4. Kl 20:00 börjar det och inledningen blir med et dubbelavsnitt. Jag tycker det är ganska roligt att titta på faktiskt :) Vad tycker ni?


Annons:
dijete
3/4/10, 7:58 PM
#1

Woho! Jag sitter bänkad! Är ganska nyfiken på dom där två blondinerna, dom kommer nog bli roliga att följa tror jag.. Skrattande

Bella-R
3/4/10, 8:06 PM
#2

Ganska dåligt koncept tycker jag personligen.
Vem som helst kan ju fejka sig till att bli sveriges värsta bilförare, det är ju ingen direkt talang, utan något man sänker sig till.
Så tråkigt på det sättet, men ibland kan det vara lite kul o titta på nåt avsnitt, bara för o ha något att skratta åt ;P

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Taci
3/19/10, 8:28 PM
#3

#2, Snacka om att människor är negativa på denhär sajten.. herregud.

Ibland kan jag tycka att har man en dålig dag & måste klaga av sig så klaga på dig själv, låt det inte gå ut över andra.

Vissa kommentarer i denhär tråden är fruktansvärt onödiga & sprider negativ energi.

Kan man inte försöka komma med något positivt & se nånting ur en positiv synvinkel elr åtminstone neutralt, utan har ett stort behov av att klaga, så snälla håll det för er själva.

Prata med sambon elr familjen, whatever, och klaga av er med dom.

På ett forum tycker iaf inte jag att det passar sig i alla lägen.

Här försöker jag komma med tips och så vräker folk ur sig kommentarer som faktiskt gör en på dåligt humör.

Inte roligt alls.

[jakke94]
3/20/10, 4:47 PM
#4

jag tycker det är ett ganska roligt programm att titta på, men har funderat lite på om inte en del "gör sig till" för att få vara med på tv längre :P

Callisto
3/20/10, 6:57 PM
#5

Jag tycker det är jättekul! Oavsett om de gör sig till eller inte finner jag det väldigt underhållande. Jag tycker att galne Tobias är rolig och pappan med grov dialekt gav mig många skratt

Be-Bopz
3/20/10, 7:50 PM
#6

Inget jag ser på faktist, det har aldrig intresserat mig då jag kan tänka mig att det fejkas en hel del Obestämd

Annons:
Upp till toppen
Annons: