Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Jakten på julia

2010-04-24 16:11 #0 av: petrapetra

Är det någon som har följt Jakten på Julia som sänds på SVT på lördagar runt 20-tiden? Har hört nämligen att det bygger på en brittisk programidé och skulle gärna vilja veta vilken :-) Lite tråkigt om de skulle lägga ner programserien efter denna säsong eftersom att det inte har gått som de trott, för jag gillar då progarmmet.

Anmäl
2010-04-25 14:46 #1 av: Minitassen

Jag följer programmet :)

Anmäl
2010-04-29 15:25 #2 av: Roarkish

Programmet är baserat på BBCs program med Andrew Lloyd Webber som har precis samma upplägg som den svenska versionen. Det har gått några säsonger i UK och så vitt jag vet så har programmet olika titel varje gång beroende på vilken musikal de letar efter sångare till.

Anmäl
2010-05-01 15:13 #3 av: petrapetra

Okej, tackar! Har läst lite mer om den brittiska versionen på nätet nu :) Ska bli spännande o se vem som åker ut i kvällens avsnitt. Jag hoppas då att Josefin får stanna kvar, hon är min favorit ;)

Anmäl
2010-05-15 20:02 #4 av: moget

Ikväll kl 20 sänds ju avsnitt 9, och fem tjejer återstår. Vem/vilka tror ni åker ut i dagens avsnitt? Har missat de senaste 2-3 programmen så jag har ingen aning om hur duktiga deltagarna som är kvar är.

Anmäl
2010-05-25 18:43 #5 av: Dojdan

Jag tycker att frida skulle ha vunnit.. vad tyckte ni?

Anmäl
2010-05-25 19:10 #6 av: Minitassen

#5 Neej inte Frida, hon kunde inte dansa ens!!!! xD

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.