Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1339 ggr
[rolnor]
4/27/10, 3:51 PM

Program vi älskar att hata..

"Förkväll" känns alltid så amatörmässigt (vilket det ju är) och flåshurtigt, ändå tittar jag en stund varja dag och riktigt ryser av obehag, urk!

"Svenska hollywoodfruar" Det värsta är att dom tror att dom är "stjärnor" ganska äckligt med alla pengar och ansiktslyfningar, men jag gillar att spy galla och tittar gärna en stund.

Kanske är det nåt fel på mej(??!!?)

Annons:
[Jeremina]
4/28/10, 3:16 AM
#1

Jag kan hålla med dig där!

[rolnor]
4/28/10, 3:42 PM
#2

Håller du med att det är fel på mej eller menar du programmen?Glad

[rolnor]
4/28/10, 9:43 PM
#3

"Anna Anka söker assistens" ska nog också vara med vid närmare eftertanke..

[Jeremina]
5/12/10, 2:44 AM
#4

*hihi*det är inte fel på dig!

isa
5/16/10, 7:59 PM
#5

"Förkväll" blir jag så irriterad på så att jag inte ens kan titta på det. Annars kan det vara kul ibland att titta på "program vi älskar att hata".

Ett sådant, ungefär i den stilen ska jag kolla på ikväll då Per Morberg "snuskar" sig i köket. Han lagar mat som jag gillar, men han är inte särskilt hygienisk.

[rolnor]
5/16/10, 9:35 PM
#6

Kul att du också retar dej på "förkväll" dom har småfåniga teman, amatörprogramledare ocg desutom en jobbig idè att först presentera gäster och sen byta till något annat för att senare komma tilbaka till gästen, fattar inte vad det ska vara bra för, helt idiotiskt!

Annons:
isa
5/17/10, 5:14 PM
#7

#6 Dom är så amatörmässiga, och babblar i munnen på varann precis som om de vore tonåringar som försöker överröstar varann. Och precis som du skriver så "hoppar" de fram och tillbaka emellan ämnen och intervjuer med gäster så man blir helt förvirrad och finner ingen röd tråd eller sammanhang i det hela.

Minitassen
5/25/10, 7:10 PM
#8

BRÖLLOPSINTERVJUN MED VICTORIA OCH DANIEL! XD

[rolnor]
5/26/10, 1:15 AM
#9

Tittade lite på intervjun, tyckte dom var rätt gulliga..

Be-Bopz
5/28/10, 8:49 PM
#10

Jag ser inte ens på program som jag stör mig på, det kliar i hela kroppen då Tungan ute

Förkväll blev väl på en gång, bara supertöntigt !

Anna Anka står jag inte ens ut med att se eller läsa om längre, hon vore inget utan sin ex?make !

Ang bröllopet, inget som intresserar mig heller…..

Morberg, sett nån gång, lagar jättefin mat men som sagt, inte speciellt trevlig i sitt sätt att laga maten.

Hollywood fruarna har jag faktist tittat på, men det är för att jag faktist tycker att hon från västerås är rolig, de andra är nog lite för tråkiga.

Kommer inte på vad mer jag inte gillar eller så, som sagt, undviker de programmen väldigt duktigt.

Upp till toppen
Annons: