Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Program vi älskar att hata..

2010-04-27 15:51 #0 av: rolnor

"Förkväll" känns alltid så amatörmässigt (vilket det ju är) och flåshurtigt, ändå tittar jag en stund varja dag och riktigt ryser av obehag, urk!

"Svenska hollywoodfruar" Det värsta är att dom tror att dom är "stjärnor" ganska äckligt med alla pengar och ansiktslyfningar, men jag gillar att spy galla och tittar gärna en stund.

Kanske är det nåt fel på mej(??!!?)

"Det onda har vingar, men det goda tar sig fram med snigelfart." -Voltaire.

Anmäl
2010-04-28 03:16 #1 av: [Jeremina]

Jag kan hålla med dig där!

Anmäl
2010-04-28 15:42 #2 av: rolnor

Håller du med att det är fel på mej eller menar du programmen?Glad

Anmäl
2010-04-28 21:43 #3 av: rolnor

"Anna Anka söker assistens" ska nog också vara med vid närmare eftertanke..

Anmäl
2010-05-12 02:44 #4 av: [Jeremina]

*hihi*det är inte fel på dig!

Anmäl
2010-05-16 19:59 #5 av: isa

"Förkväll" blir jag så irriterad på så att jag inte ens kan titta på det. Annars kan det vara kul ibland att titta på "program vi älskar att hata".

Ett sådant, ungefär i den stilen ska jag kolla på ikväll då Per Morberg "snuskar" sig i köket. Han lagar mat som jag gillar, men han är inte särskilt hygienisk.

Anmäl
2010-05-16 21:35 #6 av: rolnor

Kul att du också retar dej på "förkväll" dom har småfåniga teman, amatörprogramledare ocg desutom en jobbig idè att först presentera gäster och sen byta till något annat för att senare komma tilbaka till gästen, fattar inte vad det ska vara bra för, helt idiotiskt!

Anmäl
2010-05-17 17:14 #7 av: isa

#6 Dom är så amatörmässiga, och babblar i munnen på varann precis som om de vore tonåringar som försöker överröstar varann. Och precis som du skriver så "hoppar" de fram och tillbaka emellan ämnen och intervjuer med gäster så man blir helt förvirrad och finner ingen röd tråd eller sammanhang i det hela.

Anmäl
2010-05-25 19:10 #8 av: Minitassen

BRÖLLOPSINTERVJUN MED VICTORIA OCH DANIEL! XD

Anmäl
2010-05-26 01:15 #9 av: rolnor

Tittade lite på intervjun, tyckte dom var rätt gulliga..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.